före-efter bilder

hej! jag är lite sur, för jag började göra det här inlägget kl. 13, och nu, kl 22.50, så försvann det när jag skulle publicera det!!D-': >:-@ .. jag orkar inte skriva en kommentar vid varenda bild igen, men jag tänker göra så gott jag... orkar.
här är lite bilder jag har pillat med i photoshop. enjoy!
föreefterföreefterföre (en randombild från flickr! den är "creative commons" godkänd (?), vilket innebär att jag får använda å publicera den hur jag vill :-p )
efterföreefterföreefterföre (oui, c'est moi! :-o)efter
(att jag hade sett avatar :-D)
före (ma jolie cousine, ouioui)
efter (enligt mig blev denna mycket snyggare än min, men det är väl orättvist att publicera kussens nylle, utan att publicera mitt :-o)efterefter?
så! nu ska ja sova litte. gonatt å buhbye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0